Mała szkoła w przestrzeni medialnej

 

mala_szkola_2

(…) Nieczęsto się zdarza by w ręce recenzenta dostała się książka o problematyce merytorycznie i poznawczo ważnej, a równocześnie przedstawionej kompetentnie i to w sposób atrakcyjny dla czytelnika. Taką właśnie książką okazała się przedłożona do oceny praca zbiorowa pt.: „Mała szkoła w przestrzeni medialnej” w redakcji naukowej Marty Wrońskiej. (…) Swego pióra użyczyli Autorzy wywodzący się z kilku znakomitych ośrodków akademickich: Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu, Uniwersytetu Rzeszowskiego, Dolnośląskiej Szkoły Wyższej we Wrocławiu, a nawet – Penzeńskiego Uniwersytetu Państwowego w Rosji. Dzięki temu powstała praca ujmująca problematykę małej szkoły z różnych, acz logicznie spójnych punktów widzenia. Dobór tekstów wskazuje na znaczne kompetencje redaktora tomu. Znalazły się tu bowiem artykuły nie tylko merytorycznie ważne, ale umieszczone intencjonalnie dla w miarę pełnego przedstawienia roli mediów w funkcjonowaniu małej szkoły. (…) Bez wątpienia praca zbiorowa pt.: „Mała szkoła w przestrzeni medialnej” w redakcji naukowej Marty Wrońskiej zasługuje nie tylko na uwagę, ale jest poważnym głosem środowiska akademickiego na temat roli mediów w pracy małej szkoły oraz – co znamienne – jej roli w społeczności lokalnej.

Z recenzji Prof.APS dra hab. Macieja Tanasia

Informacje wydawnicze o książce.

Reklamy
Ten wpis został opublikowany w kategorii Nauka. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.